Iako bi neki rekli da pravopis u ovakvoj formi nije bitan jer nismo u školi, postoji više razloga zbog kojih ćete dobro pročitati svoj oglas pre nego što ga pošaljete.

Kao prvo, oglasi sa gramatičkim i pravopisnim greškama deluju jako neozbiljno i ponekad nejasno, pa će potencijalni kupci radije preskočiti vaš oglas, posebno ako ima još oglasa u kojima se prodaje ista vrsta robe. Nejasno i nepravilno napisan oglas šalje poruku da će i komunikacija sa prodavcem biti isto toliko nejasna i neozbiljna i mnogi kupci će samo preći na narednog oglašivača.

Druga i veoma bitna stvar je da vodite računa o tome da slučajno ne permutujete slova kada pišete oglas, posebno kod reči koje govore koju vrstu robe prodajete. To znači da je reč koju ste napisali neispravna i neće moći lako da se pronađe u pretrazi na sajtu ili na Google pretraživaču. Samim tim, šansa da prodate robu se znatno umanjuje.

Novi, pametni telefoni, koje danas koristi većina stanovnika, imaju uključenu opciju za automatsko korigovanje teksta, takozvani „autocorrect“, koji često izmeni reč koju ste pravilno napisali, a da vi to ni ne primetite. Zbog toga pre slanja poruke obavezno pročitajte oglas, kako biste ispravili eventualne greške.

Možda vam se svidi

Više iz rubrike Saveti